Miten johto voi kannustaa myyntiä käyttämään CRM-järjestelmää aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Miten CRM-järjestelmän käytöstä tehdään helppoa ja miellyttävää, ja miksi edes pitäisi tehdä? Tule keskustelemaan teemasta Zimplen ja Dear Lucyn yhteiseen webinaariin 13.10.
Kasvava yritys tarvitsee johtamisen tueksi selkeät ja visuaaliset raportit myynnin avainluvuista – Siili Solutions tuo myyntiin läpinäkyvyyttä Dear Lucylla
Siili Solutions on kasvava ja kansainvälistyvä digitaalisten strategioiden ja luovien teknisten ratkaisujen huippuasiantuntijayritys. Kasvutavoitteet ovat kovat, joten myynnin jatkuva kehitys on tärkeää. Siilin Chief Commercial Officer Pasi Ropponen kertoo Dear Lucyn helpottavan myynnin seurantaa visuaalisessa muodossa ja avainlukujen kommunikointia.
Fiksuilla tavoitteilla varmistat vuoden myynnit - 5 vinkkiä myynnin tavoiteasetantaan vuonna 2021
"Tavoitteiden asettaminen tekee näkymättömän näkyväksi.” Tony Robbinsin loistava sitaatti pätee mainiosti myös myyntiin. Selkeät ja oikeaan ohjaavat tavoitteet, ja jatkuva suorituksen seuranta ovat myyntitiimin menestyksen edellytys. Keräsimme yhteen parhaat vinkkimme tulevalle vuodelle. Lisäksi teimme käytännön esimerkin myyjän henkilökohtaisesta mittaristosta.
Kun Valamis otti Dear Lucyn käyttöön, saivat Excelit kyytiä
"Kasvuyhtiö, satsaa raportointiin ajoissa!" patistaa sijoittaja ja hallitusammattilainen Ken Liebkind
Ken Liebkind on ruotsalaisen pääomasijoitusyhtiö Alfvén & Didriksonin partneri ja CFO. Liebkind on mukana mukana usean kasvuyhtiön hallituksessa, ja toivoo kasvuyhtiöiltä läpinäkyvää, reaaliaikaista ja helppokäyttöistä raportointia. “Jakakaa dataa avoimesti yhtiön sisällä - yhteisistä mittareista kaikki oppivat, mitkä ovat yhtiön kasvun tärkeimmät ajurit.”, Liebkind kannustaa.