Miten johto voi kannustaa myyntiä käyttämään CRM-järjestelmää aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Miten CRM-järjestelmän käytöstä tehdään helppoa ja miellyttävää, ja miksi edes pitäisi tehdä? Katso webinaaritallenne alta.
CRM-järjestelmästä on sekä organisaatiolle että myyjille oikeaa hyötyä vasta silloin, kun sitä käytetään johdonmukaisesti, säännöllisesti ja pitkäjänteisesti.
Mutta miten motivoida myyjiä käyttämään järjestelmää ja muuttamaan vanhoja toimintatapojaan siksi, että siitä tulee olemaan heille (ja asiakkaille) todellista hyötyä vasta joskus myöhemmin?
Mitä siis johto voi tehdä, jotta myynti näkisi CRM-järjestelmän hyödyt ja käyttäisi sitä mielellään niin, että siitä tulisi osa myyjän arkea?
Järjestimme webinaarin yhdessä Pipedrive Elite Partner Zimplen kanssa keskiviikkona 13.10.2021 klo 10. Webinaarissa teemaa purkavat Zimplen COO Juho Koski, ja Zimplen Head of Growth Pertti Palosuo sekä Dear Lucyn markkinointijohtaja Hanna-Leena Back.
Katso webinaaritallenne alta
Katso webinaari klikkaamalla videota.
CRM-data näkyväksi?
Dear Lucy on helppokäyttöinen ja visuaalinen myynnin johtamisen työkalu, joka tekee tavoitteet näkyväksi ja helpottaa päivittäistä johtamista. Dear Lucyn avulla, kaikilla on helppo pääsy myynnin reaaliaikaisiin avainlukuihin ja yhtenäinen näkemys tulevaisuudesta.
Varaa henkilökohtainen esittely asiantuntijamme kanssa.