Tärkeimmät toiminnallisuudet

Dear Lucy on helppokäyttöinen myynnin johtamisen ratkaisu, jonka avulla varmistat myynnin tavoitteiden toteutumisen. Valmiit integraatiot suosittuihin CRM-järjestelmiin takaavat nopean ja vaivattoman käyttöönoton.

Dear Lucylla tuot selkeyttä ja läpinäkyvyyttä johtamiseen, ja varmistat systemaattisen myynnin kasvun.

 

Yli 300 valmista mittaria ja tunnuslukua myyntiin

Olemme toteuttaneet satoja myynnin ratkaisuja ja ymmärrämme, mikä myynnissä on olennaista.

Älykkäästi toteutettu tietomalli mahdollistaa sen, että saat heti käyttöösi suosituimmat mittarit, tunnusluvut ja ennusteet. Perusmittaristojen lisäksi voit hyödyntää CRM:n yrityskohtaisia kenttiä tai räätälöityjä tunnuslukuja.


Visuaalisoidut myynnin tavoitteet & seuranta

Dear Lucyssa seuraat myynnin tavoitteita ja toteumia reaaliajassa. Punaiset valot näyttävät, missä ollaan jäljessä ja miten paljon tavoitteesta vielä puuttuu.

Tavoitteet voit määritellä haluamillesi mittareille esim. tapaamismäärät, tarjouskannan koko, voittoprosentti, myydyt kaupat jne.


Myyntiputken ohjaus

Tarpeeksi iso ja kasvava tarjouskanta on edellytys myynnin kasvulle, ja yksi tärkeimmistä kasvuyhtiön mittareista.

Dear Lucylla seuraat helposti sekä tarjouskannan kokoa että myyntiputken kehittymistä, ja varmistat oikeat toimenpiteet kasvulle.


Myyntiennuste aina ajan tasalla

Dear Lucy päivittää myyntiennusteet reaaliaikaisesti, joten tiedät koko ajan, miltä seuraavat kuukaudet näyttävät.

Ennusteesta näet samasta näkymästä tämän kuun ennusteen, kuukauden tavoitteen ja vertailun edelliseen vuoteen. Voit valita myyntiputken todennäköisyyksiin tai myynnin aktiivisuustasoihin perustuvan ennusteen.


Jatkuvan laskutuksen seuranta

Seuraa jatkuvalaskutteista liiketoimintaa helposti suoraan Salesforcesta, HubSpotista tai Pipedrivesta. Erottele kertaluonteiset ja toistuvat myynnit, ja seuraa vuosilaskutuksen kehittymistä.

Määrittele tavoitteet ja seuraa tärkeimpiä SaaS-liiketoiminnan mittareita kuten Annual Recurring Revenue (ARR) tai Monthly Recurring Revenue (MRR).


Connect+CRMs+to+Dear+Lucy.jpg

Yhdistä dataa useasta myyntijärjestelmästä

Onko yrityksessänne käytössä HubSpot ja Salesforce? Voit yhdistää molemmat Dear Lucyyn ja saat myynnin ja markkinoinnin avainluvut käyttöön vaivatta.

Dear Lucyn datamalli hakee tiedot molemmista järjestelmistä, ja laskee tunnusluvut yhteismitallisesti samoihin näkymiin.


Myynnin “ vauhtimittarit”

Dear Lucy pilkkoo halutessasi kuukausitavoitteet päiväkohtaisiksi, ja laskee, onko vauhti riittävä.

Tavoitteiden rinnalla voit näyttää, paljonko vielä puuttuu, niin tiimissä on jatkuvasti tiedossa “tavoiteluku”. Tavoitteet voit määritellä joka kuukaudelle erikseen, ja näin huomioida kausivaihtelun.


Avainluvut yrityksesi rakenteen mukaan

Dear Lucyssa valitut tunnusluvut näkyvät samassa näkymässä - ilman skrollausta tai navigointia - joten eksymisen vaaraa ei ole.

Yläreunan valikoilla voit helposti tarkastella tunnuslukuja yrityksen liiketoiminnan rakenteen mukaisesti - myyjittäin, asiakastyypeittäin, eri myyntiputkille, yksiköille, maayhtiöille jne.


Upota olemassaoleviin työkaluihin

Upota Dear Lucy -näkymät muihin työkaluihin, niin takaat helpon pääsyn avainlukuihin.

Dear Lucyn voit upottaa esim. HubSpotin dashboardeihin, intranet-sivuille tai muihin työkaluihin, jotka mahdollistavat sisällön tuonnin muista työkaluista.


Käyttäjähallinnointi

Käyttäjähallinnassa voit luoda käyttäjäryhmiä, ja määritellä, mitä näkymiä kukin ryhmä käyttää. Näin kukin näkee itselleen oleelliset tiedot tai voit varmistua, että arkaluontoiset tiedot näkyvät vain rajatulle ryhmälle.

Uusien käyttäjien kutsuminen on helppoa ja näet, milloin kukin on kirjautunut sisään. Halutessasi saat käyttöön myös kertakirjautumisen (ns. single sign-on, SSO).


Jaa näkymiä info-näytöillä

Moni myyntijohtaja haluaa myynnin “liikennevalot” seinälle. Dear Lucylla tämä onnistuu helposti!

Voit valita haluamasi näkymät, ja jakaa ne suoraan toimiston seinälle tai kahvitilan info-näytölle. Näkymät päivittyvät kerran tunnissa ja vaihtuvat “karusellina” itsestään.

Taustalle voit vaihtaa tiimin omia kuvia tai videoita, jotta näkymä pysyy ajankohtaisena ja kiinnostavana.


dashboard editing screen.jpg

Nopeasti valmista

Uusien näkymien luonti on helppoa. Voit valita valmiista mittereista haluamasi, ja sommitella ne näkymiin sopivan kokoisina.

Dear Lucyssa kunkin mittarin visualisointitapa on mietitty jo valmiiksi, joten et joudu pähkäilemaan esitystavan kanssa. Valmista tulee nopeasti ja saat luotua käyttäjäystävälliset näkymät, joista ymmärtää saman tien mistä on kyse.


Aina mukana!

Tykkäätkö tarkistaa myynnin luvut aina aamukahvipöydässä tai vaatiiko työsi paljon matkustelua? Dear Lucy toimii mainiosti myös älypuhelimella.

Et tarvitse erillistä sovellusta vaan käyttö onnistuu suoraan puhelimen selaimella. Kiinnitä Dear Lucy puhelimen “kotinäytölle”, niin pääset myyntilukuihin helposti suoraan Dear Lucy -ikonista.


Weekly+email+digest.jpg

Maanantain viikkoviesti

Maanantai-aamuisin saat yhteenvedon tiimisi viime viikon tuloksista, ja tiedon tulevalle viikolle aikataulutetuista kaupoista.